CCS Fitness

Vi åbner den 6. maj 2021


Vi følger retningslinjerne fra Sundhedsstyrelsen.

Husk Coronapas.


Alle medlemskaber har været sat i bero, således at du ikke har betalt for den periode hvor der har været lukket.


Se opdateringer på vores Facebookside.

Åbningstider


Mandag - Torsdag kl. 06:00 - 21:00

Fredag kl. 06:00 - 19:00

Lørdag kl. 08:00 - 12:00 og 16:00 - 19:00

Søndag kl. 09:00 - 12:00 og 16:00 - 18:00

Kristi Himmelfart den 12.05.2021 kl. 08:00 - 11:00 og 16:00 - 18:00

Når krav om kontrol af Coronapas bortfalder, vender vi tilbage til normale åbningstider.

CCS FITNESS - GODT FITNESS CENTER TIL ATTRAKTIVE PRISER


Ønsker du at tabe sig, opbygge muskler eller bare forbedre din kondition?


Træt af ventetid ved maskinerne, høj musik og manglende Covid foranstaltninger?


Så er CCS FITNESS OG SUNDHED det rigtige sted for dig! Vi tilbyder stort udvalg af udstyr og alt hvad du behøver for at nå dine træningsmål. I vores træningscenter, vil du blive støttet og rådgivet af uddannede instruktører og Personlige Trænere

HER BOR CCS FITNESS OG SUNDHED

INDEHAVER: Jimmy B.

Har du spørgsmål eller brug for hjælp, så kan du kontakte mig via kontaktformularen.

 
 
 
 
 

UDHOLDENHEDSTRÆNING


Med den rigtige udholdenhedstræning kan ikke kun fedt nedbrydes og kropsvægt reduceres, men følgende positive effekter opnås også:


- Hjerte og immunforsvaret styrkes
- Stress reduceres
- kolesterolniveauet og blodtrykket sænkes
- evnen til at udføre og koncentrere sig øges
- selvtillid styrkes
- energiforbruget øges
- kropsbevidsthed forbedres


Gode ​​udholdenhedsaktiviteter er f.eks. Løb, cykling, svømning, vandreture / gåture og selvfølgelig træning på kredsløbsmaskinerne i CCS Fitness.


Husk at træne med den korrekte intensitet for at opnå de ønskede resultater. Kan du snakke med sidemanden, eller nå at tjekke din mobil mens du træner, er du ikke på det rette intensitet.


Få hjælp af en professionel instruktør fra CCS Fitness for at få lavet et program som passer til dig og dine mål. 


En god udholdenhedsformel består af i alt 60 minutters udholdenhedstræning om ugen, opdelt i 3 enheder på 20 minutter

STYRKETRÆNING

Styrketræning bruges til at opbygge muskler, og/eller toning af muskler, samt vægttab.



Muskelopbygning:
At opbygge muskler betyder at øge muskelstørrelsen. Det vokser ikke i træningsperioden, som det ofte antages, men i regenereringsfasen. Træningstiden er ikke det eneste, der tæller for at opbygge muskler, træningsintensiteten er afgørende. De bedste resultater kan opnås ved at gøre så meget som muligt på kortest mulig tid.


Det er vigtigt at man ikke starter sin træning med at fokuserer på muskelopbygning men først får en effektiv grundtræning for at undgå skader. Få hjælp af en professionel instruktør fra CCS Fitness for at få lavet et program som passer til dig og dine mål. 


Vigtigt: Overtræn ikke! Især i starten bør en atlet ikke træne for meget og altid planlægge nok pauser.



Toning af muskler:
At træne regelmæssigt med den rigtige intensitet er nøglen til at holde musklerne stærke og atletiske. For at opnå dette skal flere gentagelser og derfor mindre vægt være i forgrunden.

Formlen er:

- masser af gentagelser
- laver vægte
- 3-5 sæt med 14-16 gentagelser


Øvelserne bør ikke udføres for hurtigt efter hinanden og med det deraf følgende momentum, men målrettet og bevidst.


Få hjælp af en professionel instruktør fra CCS Fitness for at få lavet et program som passer til dig og dine mål. 

CIRKELTRÆNING
Træningen i cirklen giver mulighed for en krævende, effektiv og samtidig varieret træning af alle hovedmuskelgrupper.


I cirklen træner du i selskab med andre, og det er præcis det, der kan øge effektiviteten og motivationen.


Fordele ved cirkeltræning:

- høj træningstæthed med relativt lidt stress på de enkelte muskelgrupper og led.
- tidsbesparende; kan bruges som hurtig træning
- Muskulær udholdenhedstræning
- Kondition/udheldenhed på grund af korte pauser mellem øvelserne
- kan være rettet mod specifikke sportsgrene for at forbedre præstationen


3 omgange i vores cirkeltræning med maskiner fra Hoist kan klares på ca. 22 minutter


Få hjælp af en professionel instruktør fra CCS Fitness for at få lavet et program som passer til dig og dine mål. 

PERSONLIG TRÆNING

SENIORHOLD

FYSIOHOLD

FYSIOHOLD

Til dig hvor kroppen sætter begrænsninger, så du ikke kan gøre det du gerne vil. Små specialhold med fokus på Ryg, Hofte/Knæ, Nakke/Skulder

PERSONLIG TRÆNING

Få dit eget specialdesignet træningsforløb. 

Hvis du vil være sundere, stærke, smertefri, have mere energi.

 

BOOK en gratis konsultation!

SENIORHOLD

Formiddagshold på hverdage. Træn 2 gange om ugen på faste hold. 

Find os

 

 

CCS Fitness og Sundhed

Islandsgade 12 - 5000 Odense C

Tlf. 63123535

Email: info@ccs.dk

 

Åbningstider

 

Hver dag fra kl. 04:00 - 24:00 for medlemmer

 

Receptionen har åben:

 

Mandag - torsdag: kl. 07:00 - 19:30

Fredag kl. 07:00 - 18:00 

Lørdag og Søndage kl. 09:00 - 12:00